Wednesday, December 31, 2008

Ne volim ...


Ja ne volim ovaj posljednji dan u godini...nekako mi se teško odvojiti od proteklog komada vremena pa ovaj okrajak što je još ostao u rukama, grčevito čuvam. Kad bi se mogao sakriti negdje...Trebala bih već početi s kuhanjem, pospremanjem...ali ja samo sjedim i gledam u moje narandžaste zavjese. Zbog njih je u mojoj kući vrijeme stalno sunčano. Šta je iza stakla...ponekad me nije ni briga!
Ruska salata (što li je zovu tako),kolači, vino...gomila suđa koje treba oprati, petarde,...od svega toga najviše se radujem jutru. Skuhat ću moj kompot s cimetom i brusnicama i slušat ću koncert Bečke filharmonije u pidžami.
Ne volim novogodišnja slavlja...uvijek imam osjećaj da sam nešo strašno veliko propustila i da mi vrijeme leti iz pješčanika a ja ne radim ništa kako bih mu dala vlastiti pečat!